Interne Competitie.

Deze wedstrijden zijn verdeeld in 2 rondes van elk 5 series. Het aantal schoten per serie bedraagt 30. De competitie loopt van half januari tot half november met als afsluiting een finale voor het clubkampioenschap. Aan deze wedstrijd kan worden deelgenomen met zowel lucht- of vuurwapens in diverse houdingen.

Districts Post Competitie.

Deze competitie is alleen mogelijk voor luchtgeweer en luchtpistool schutters. Iedere maand moet er een serie van 40 schoten gedaan worden. De totale competitie betreft 8 series.
Schutters uit de provincie Brabant en Limburg mogen hieraan deelnemen. Leden van SV Zeldenroos schieten de series  in haar eigen verenigingsgebouw.

Landelijke Post Competitie.

Aan deze competitie kunnen alle pistoolschutters uit heel Nederland aan deel nemen. Dit geldt zowel voor lucht- als ook vuurwapens. De totale competitie bestaat uit 5 series en wordt in eigen verenigingsgebouw geschoten.

Kring Oost Brabant.

Dit zijn uitwisselingswedstrijden die om de beurten in Berghem,  Langenboom en Landhorst  worden gehouden. In totaal 9 wedstrijden waarvan 3 thuiswedstrijden.

Open Wedstrijden.

Bij diverse verenigingen worden het hele jaar door wedstrijden georganiseerd. SV Zeldenroos is aangesloten bij de K.N.S.A. (Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie) en al onze leden zijn in het bezit van een K.N.S.A.-licentie waardoor het mogelijk is om aan deze wedstrijden deel te nemen.